Հայերեն   English
 
   01.08.2016

Արցախի Հանրապետության մարդու իրավունքների պաշտպանի հերթական հանդիպումը քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչների հետ

   Արցախի քաղաքացիական հասարակության հետ հունիսի 7-ին տեղի ունեցած ճանաչողական հանդիպման ընթացքում ԼՂՀ օմբուդսմեն Ռուբեն Մելիքյանը ստանձնել էր պարբերաբար հանդիպումներ հրավիրելու հանձնառություն։ Ի կատարումն այդ հանձնառության՝ օգոստոսի 1-ին Շուշիում հրավիրվել է քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչների հետ հերթական հանդիպումը: Հանդիպման սկզբում Ռ.Մելիքյանը տեղեկացրեց, որ քաղաքացիական հասարակության հետ աշխատանքը համակարգված ու արդյունավետ դարձնելու նպատակով ԼՂՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմը նույն օրվանից համալրվում է նոր աշխատակցով, ում վրա դրվում է քաղաքացիական հասարակության հետ կապերի պատասխանատուի պարտականություն: 
   Այնուհետև Պաշտպանը նշել է, որ տվյալ ձևաչափով հանդիպումների ընթացքում այսուհետ ներկայացնելու է հրապարակային հաղորդում նախորդ հանդիպումից հետո կատարված աշխատանքի մասին՝ առանձին հարցերի շուրջ խորհրդակցելով հանդիպման մասնակիցների հետ։ Ներկայացնելով հունիս-հուլիս ամիսներին կատարած աշխատանքը՝ Ռ.Մելիքյանը մասնավորապես անդրադարձել է հունիսի վերջին Բելգիա կատարած աշխատանքային այցի արդյունքներին, Ադրբեջանի ապրիլյան ագրեսիայի հետևանքների փաստագրման ու դրանց վերաբերյալ իրազեկման ուղղությամբ կատարող աշխատանքին, ԼՂՀ քրեակատարողական համակարգում մարդու իրավունքների պաշտպանության մակարդակի բարձրացման ուղղությամբ ձեռնարկվող քայլերին։ Պաշտպանը նաև հայտնել է, որ նամակով դիմել է ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպան Արման Թաթոյանին հուլիսի 29-ին Երևանում ընթացող հավաքը լուսաբանելիս հարձակման ենթարկված լրագրող, ԼՂՀ քաղաքացի Մ.Վանյանին աջակցություն ցուցաբերելու, քրեական վարույթի ընթացքին հետևելու ու այդ մասին իրեն տեղեկացնելու խնդրանքով։ 
   Հանդիպման ընթացքում Ռ.Մելիքյանը հատուկ ընդգծել է, որ առկա է մարդու իրավունքների պաշպանի ինստիտուտն ավելի գործառնական ու քաղաքացիների համար ավելի մատչելի դարձնելու խնդիր և նշել է, որ այդ հարցերում ակնկալում է քաղաքացիական հասարակության աջակցությունը։ 
   Պաշտպանի հաղորդումից հետո մասնակիցներին հնարավորություն է տրվել ուղղել հարցեր և ներկայացնել առաջարկություններ։ Մասնավորապես, «Ժողովրդական դիվանագիտական ինստիտուտ» ՀԿ նախագահ Իրինա Գրիգորյանը օմբուդսմենի ուշադրությունը հրավիրեց այն հանգամանքին, որ ԼՂՀ-ն ստանձնել է ≪Քաղաքացիական և քաղաքական իրավունքների միջազգային դաշնագրով≫ ամրագրված պարտավորությունները, և ցանկալի կլինի, որ, օրինակ, Մարդու իրավունքների պաշտպանի կողմից կազմվի դաշնագրով նախատեսված զեկույց՝ ԼՂՀ-ում այդ կարևորագույն փաստաթղթով ամրագրված հիմնարար իրավունքների վիճակի, առկա դրական փորձի ու խնդիրների մասին։ Ռ.Մելիքյանը ողջունեց առաջարկը և խոստացավ քննարկել այն։ 
   Հանդիպման վերջում Ռ.Մելիքյանը վերահաստատել է իր սկզբունքային մոտեցումը՝ ավելի խորացնելու համագործակցությունը Արցախի քաղաքացիական հասարակության հետ։ 
   Արցախի ՄԻՊ աշխատակազմ
   22.07.2016

Հայտարարություն

   Հիմք ընդունելով Արցախի քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչների հետ ճանաչողական հանդիպման ընթացքում ձեռքբերված պայմանավորվածությունը` ԼՂՀ մարդու իրավունքների պաշտպանը Արցախի քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչներին հրավիրում է հերթական հանդիպման: Հանդիպման ընթացքում Ռուբեն Մելիքյանը կներկայացնի վերջերս Բրյուսել կատարած աշխատանքային այցի արդյունքները, ինչպես նաև քննարկման կներկայացնի օմբուդսմենի ինստիտուտի և քաղաքացիական հասարակության միջև փոխգործակցության ամրապնդման ուղղությամբ իր նախաձեռնությունները: 
   Հանդիպումը տեղի կունենա օգոստոսի 1-ին՝ ժամը 11-ին, ԼՂՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմի վարչական շենքում (ք. Շուշի, Հախումյան 28 հասցեով): 

   Հանդիպմանը մասնակցելու համար անհրաժեշտ է մինչև հուլիսի 29-ը ombudsmannkr@gmail.com էլ.հասցեին ուղարկել մասնակցության հայտ կամ զանգահարել 047-73-90-46 հեռախոսահամարով։ 
   Արցախի Հանրապետության մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմ
   08.07.2016

Հայտարարություն

   Արցախի Հանրապետության մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմը տեղեկացնում է, որ ԼՂՀ քաղաքացիներին խորհրդատվություն տրամադրելու նպատակով հրավիրվել են ֆինանսական (բանկային և ապահովագրական) որոլտում սպառողների իրավունքների պաշտպանության հարցերով անկախ մասնագետներ, որոնց մասնակցությամբ կիրականացվի քաղաքացիների ընդունելություն: 
   Ընդունելությունը կիրականացվի սույն թվականի հուլիսի 18-ին և 19-ին ԼՂՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմում՝ ք.Շուշի, Հախումյան 28 հասցեով: 
   Ընդունելությանը գրանցվելու և մանրամասն տեղեկությունների համար զանգահարել 047-73-90-46 և 047-73-90-48 հեռախոսահամարներով:
   01.07.2016

Թալիշում բերքահավաք իրականացնող խաղաղ բնակչության ուղղությամբ ադրբեջանական ԶՈւ կողմից կրակահերթ արձակելու վերաբերյալ

   2016թ. հունիսի 30-ին ԼՂՀ Մարտակերտի շրջանի Թալիշ համայնքի ղեկավար Վիլեն Պետրոսյանը Արցախի մարդու իրավուքների պաշտպանի աշխատակազմին դիմում է ներկայացրել այն մասին, որ համայնքի գյուղատնտեսական նշանակության տարածքներում ադրբեջանական զինված ուժերը հրաձգային զինատեսակներից անկանոն կրակ են բացել հացահատկի բերքահավաք իրականացնող խաղաղ բնակչության ուղղությամբ։ Համայնքի ղեկավարը տեղեկացրել է նաև, որ անվտանգության նկատառումներով բերքահավաք աշխատանքները դադարեցվել են: 
   Մարդու իրավունքների պաշտպանը խստորեն դատապարտում է Թալիշ համայնքի բնակիչների կյանքի իրավունքի և սեփականության իրավունքի նկատմամբ Ադրբեջանի զինված ուժերի ոտնձգությունը և միջազգային հումանիտար իրավունքի պահանջների ոտնահարումը։ Մարդու իրավունքների պաշտպանության առաքելություն իրականացնող և հատկապես Ադրբեջանում գործունեություն ծավալող իրավասու միջազգային կազմակերպություններին պաշտպանը կոչ է անում գործուն միջոցներ ձեռնարկել նման դեպքերը բացառելու ուղղությամբ։ 
   Միաժամանակ, Մարդու իրավունքների պաշտպանի հանձնարարությամբ, «Մարդու իրավունքների պաշտպանի մասին» ԼՂՀ օրենքով սահմանված կարգով, պաշտպանի աշխատակազմն իրականացնում է միջադեպի հանգամանքների փաստագրում և իրավական վերլուծություն, որոնց արդյունքները հասանելի կդարձվեն հանրությանը։
Արցախի օմբուդսմենի աշխատակազմ
   06.06.2016

Հայտարարություն

ԱԺ պատգամավոր Հայկ Խանումյանին ծեծի ենթարկելու տեղեկության վերաբերյալ

   Այսօր` հունիսի 6-ին, ԶԼՄ-ներում տեղեկություն է տարածվել այն մասին, որ Արցախի ազգային ժողովի պատգամավոր Հայկ Խանումյանը Ստեփանակերտում ենթարկվել է բռնության: Հայտնում ենք, որ այս պահի դրությամբ ԼՂՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմը փաստի առթիվ որևէ դիմում չի ստացվել: 
   Այդուհանդերձ, ԼՂՀ մարդու իրավունքների պաշտպանը հայտարարում է, որ պատգամավորի նկատմամբ ցանկացած բռնություն խստորեն դատապարտելի է, և ակնկալում է, որ իրավապահ մարմինները փաստի առթիվ կիրականացնեն լրիվ, օբյեկտիվ և բազմակողմանի քննություն: Հաշվի առնելով Հայկ Խանումյանի կարգավիճակը` պաշտպանը հատուկ կարևորում է, որ քննության արդյունքների մասին հանրությունը պատշաճորեն իրազեկվի: 
   ԼՂՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմն իր իրավասության սահմաններում հետևելու է փաստի վերաբերյալ քննության ընթացքին:
ԼՂՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմ
ք.Շուշի
   31.05.2016

Հայտարարություն

  2016թ. մայիսի 30-ին ԶԼՄ-ներում եղան մի շարք հրապարակումներ Ռուսաստանի Դաշնության քաղաքացի 8-ամյա Լուկա Վարդանյանին 10 ժամով անազատության մեջ պահելու մասին: Նա ժամանել էր Բաքվի օդանավակայան իր մոր՝ Քրիստինա Կոնստանտինովայի և նրա ամուսնու հետ, որոնք նույնպես Ռուսաստանի Դաշնության քաղաքացիներ են (տես http://regnum.ru/news/2138706.html): Երեխային անազատության մեջ պահելու միակ պատճառը նրա հայկական ազգանունն էր, որի պատճառով Ադրբեջանի իշխանությունները նրան «կասկածում էին» հայ լինելու մեջ: 
   Այս անընդունելի միջադեպը Ադրբեջանում պետականորեն իրականացվող հայատյացության (արմենոֆոբիայի) քաղաքականության դրսևորում է: Այդ քաղաքականությունը մանրամասն նկարագրված է 2016թ. ապրիլի 21-ին Արցախի օմբուդսմենի հրապարակած միջանկյալ հանրային զեկույցում: 
   Կոչ եմ անում մարդու իրավունքների միջազգային կազմակերպություններին, հատկապես` երեխաների իրավունքների պաշտպանությամբ զբաղվող կազմակերպություններին այս միջադեպին և ընդհանրապես հայատյացության քաղաքականությանը տալ համարժեք գնահատական: Այս քաղաքականությունը 2016թ. ապրիլի սկզբին Ադրբեջանի զինված ուժերի կողմից Արցախի Հանրապետության նկատմամբ իրականացված սարսափելի վայրագությունների անմիջական պատճառն է: 
   Միջազգային հանրության կողմից այս միջադեպի պատշաճ դատապարտումը կարող է կանխել հայերի նկատմամբ ատելության քարոզի տարածումը և բռնության հրահրումը, իսկ դրա արդյունքում` մարդու իրավունքների կոպիտ խախտումները տարածաշրջանում: 
   Արցախի Հանրապետության մարդու իրավունքների պաշտպան
   08.10.2014

Որպես Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության մարդու իրավունքների պաշտպան` մտահոգված եմ քաղաքացիների` Ստեփանակերտ քաղաքում սահմանված ավտոբուսային կանոնավոր փոխադրումների, ս.թ. հոկտեմբերի մեկից մտցված, ավելի բարձր սակագնի դժգոհություններով: 
   Ելնելով բնակչության առկա սոցիալական վիճակից` կո՛չ եմ անում բոլոր իրավասու պետական մարմիններին ևս մեկ անգամ քննարկել սակագնի բարձրացման հիմքերը, անհրաժեշտությունն ու նպատակահարմարությունը, ինչպես նաև` տնտեսվարող սուբյեկտների հնարավորությունները հաշվի առնելով` թողնել այն անփոփոխ:
   25.06.2014

«Զգու՛յշ, մանկակա՛ն խաղահրապարակ է»

            


    Արցախում սկսվում է «Զգու՛յշ, մանկակա՛ն խաղահրապարակ է» խորագրով ակցիան:

    ԼՂՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմը սպասում է երեխաների անվտանգությանը սպառնացող խաղահրապարակների մասին տեղեկություններ:

    Պաշտպանի աշխատակազմի աշխատակիցները Ստեփանակերտ և Շուշի քաղաքներում նախնական, առայժմ, ոչ խորացված ուսումնասիրություն են իրականացրել, ինչի արդյունքում մանկական խաղահրապարակները դասակարգվել են հետևյալ կերպ.

  1. լավ,
  2. բավարար,
  3. վտանգավոր:

    Լավերն, որոնք քչաթիվ են, առավել պարկեշտ տեսք ունեն և երեխաներին այնտեղ մենակ թողնելը ծնողի համար այդքան էլ սարսափելի չէ:

    Բավարարները, որոնք փոքր ինչ ավել են, արդեն հասցրել են բավականին մաշվել, «հարստանալ» նորաոճ graffiti «արվեստով» և կոսմետիկ վերանորոգման կարիք ունեն, սակայն, երևի թե` անվտանգ են երեխաների համար:

    Վտանգավորների մասին խոսքը հատուկ է. ծռված ճոճանակներ, քանդվող սահարաններ, ոչ կայուն (շարժվող) ֆուտբոլային դարպասներ: Տվյալ տխուր պատկերը լրացնում են սուր անկյունները, ձողերով ցանկապատերը, դուրս ցցված երկաթե գամասեղներն և այլն: Այդպիսիք, ցավոք, գերակշռող մասն են կազմում: Առաջին և երկրորդ խմբին դասվողներն ամենաքչաթիվն են:

    Երեխայի անվտանգությանը սպառնացող տարրերը միշտ չեն աչքի ընկնում, սակայն, զգուշավոր ծնողներն, իհարկե, նկատում և գերադասում են երեխաների հետ զբոսանքի ժամանակ շրջանցել այդ վտանգը: Մինչդեռ, անհրաժեշտ է ոչ թե շրջանցել, այլ անհապաղ արձագանքի միջոցներ ձեռնարկել:

    Վերոնշյալը գնահատելով որպես երեխայի անվտանգությանն իրական սպառնալիք պարունակող` առաջարկում եմ վտանգավոր խաղահրապարակների հիմնախնդիրը համատեղ ջանքերով լուծել, ինչի համար բոլորիդ խնդրում եմ ոչ որակյալ խաղահրապարակների լուսանկարներն ուղարկել ombudsmen-nkr@mail.ru էլեկտրոնային փոստին կամ հրապարակել ֆեյսբուքի էջի պատին:

    Հավաստիացնում եմ` «Զգու՛յշ, մանկակա՛ն խաղահրապարակ է» շարքի բոլոր լուսանկարները, միջոցներ ձեռնարկելու նպատակով, պաշտոնապես կփոխանցվեն տեղական ինքնակառավարման համապատասխան մարմիններին:

    Ավելացնեմ նաև, որ ուսումնասիրությունները դեռ շարունակվում են և դրանց արդյունքում իմ կողմից երեխաների իրավունքների խախտումները դադարեցնելուն ուղղված որոշում կկայացվի: Սակայն, մինչև այդ բավականին ժամանակատար ուսումնասիրություններն ավարտելը` կոչ եմ անում բոլոր շահագրգիռ մարմիններին իրավիճակից բխող անհետաձգելի միջոցներ ձեռնարկել:

   27.02.2012

Обращение Защитника прав человека НКР Ю.Айрапетяна к членам Европейского института омбудсманa

Уважаемые коллеги!

    23-го февраля 2012 года на наши электронные почты поступило очередное спекулятивное заявление омбудсмана Азербайджана Э.Сулеймановой по поводу событий, произошедших 20 лет тому назад в селе Ходжалу, которые она квалифицирует как “геноцид со стороны армянских агрессоров против азербайджанского народа”.

    В связи с этим, как омбудсман Нагорно-Карабахской Республики, на территории которой расположен этот населенный пункт, и человек, являющийся очевидцем военной агрессии Азербайджана против самоопределившейся НКР, со всей ответственностью заявляю, что при освобождении Ходжалу от азербайджанских боевиков, отрядами самообороны НКР был оставлен гуманитарный коридор вдоль реки Каркар для ухода гражданского населения в направлении азербайджанского города Агдам.

    Именно по этому сценарию и развивались дальнейшие события, то есть почти все гражданское население вышло из зоны боевых действий. Однако на подступах к Агдаму, то есть за пределами Нагорного Карабаха, жители этого села были уничтожены самими азербайджанскими боевиками.

    Как показала история, этот чудовищный акт преследовал как минимум две цели:

    1. Отвлечь внимание мировой общественности от организованной властями Азербайджана 26-29 февраля 1988 года резни армянского населения в городе Сумгаите, а также в городах Баку, Кировабад, Ханлар и других населенных пунктах Азербайджана.

    2. Разжигание в азербайджанском народе недовольство политикой президента А. Муталибова с целью обвинить его в неспособности руководить страной и заменить более экстремистски и националистически настроенным представителем оппозиции, что и произошло.

    Как вышеуказанный акт вандализма, так и преднамеренная фальсификация Азербайджаном тех событий, доказаны многочисленными свидетельствами зарубежных, а также азербайджанских журналистов. Поэтому вместо того, чтобы в угоду властям своей страны превращать руководимый ею институт омбудсмана в трибуну для антиармянской пропаганды, фальсифицируя исторические факты и играя на чувствах людей, Э. Сулеймановой следовало бы начать изучение действительных причин и масштабов этой трагедии, установить и привлечь к ответственности истинных виновников. Многие из последних и сейчас находятся у власти в ее стране, в то время, как азербайджанский журналист Чингиз Мустафаев, имевший доказательства того, что трагедия Ходжалу является делом рук тогдашней азербайджанской оппозиции, а также редактор азербайджанского журнала “Монитор” Эльмар Гусейнов, начавший публиковать правду о Ходжалу, по указанию властей Азербайджана убиты. Кроме того, по фальсифицированному обвинению был осужден к лишению свободы журналист этого издания Эйнулла Фатуллаев, проводивший независимое расследование этих событий. Нет сомнения, что в тюрьме его постигла бы участь двух вышеуказанных журналистов, если бы Европейский суд по правам человека не потребовал его немедленного освобождения.

    Вот чем должна заинтересоваться подолгу службы омбудсман Азербайджана.

    Список на самом деле честных и порядочных граждан Азербайджана, могущих рассказать правду о трагедии в Ходжалу, можно продолжить. Но после этого их в Азербайджане или убьют или бросят за решетку, объявив изменниками родины. А госпожа Сулейманова их не защитит. Не сможет, да и не захочет. Ведь для этого нужно быть настоящим омбудсманом, а не исполнителем политической воли руководства страны, в которой даже в 21-ом веке власть не избирается народом, а передается по наследству от отца к сыну, и омбудсман защищает эту власть от народа, а не наоборот.

    Трудно ожидать иное от человека, который, говоря о геноциде армян в Османской Турции 1915-1923 гг., жертвами которого стали более 1,5 миллионов армян, в знак его отрицания, в русской версии своего заявления берет эти слова в скобки и пренебрежительно называет его “пресловутый геноцид” (страница 6, последний абзац и страница 7, 1-й абзац). Почему же слово "пресловутый" отсутствует в английской версии той же справки Э. Сулеймановой? Это - упущение или свойственная ей очередная фальсификация,- известно лишь автору.Но как мне представляется, она, возможно из стыда, сознательнo сузила круг тех читателей, которых такая антигуманная оценка должна была возмутить. При этом ее главная цель, заключающаяся в удовлетворении заказчика (власти) этого спекулятивного заявления, была достигнута,- с властью было достаточно согласовать вариант заявления на русском языке, который более распространен в Азербайджане, чем английский.

    Между тем, указанный факт геноцида армян официально признан уже несколькими десятками государств, более чем 20-ю коренными народами мира, Европейским Парламентом, Советом Европы, Всемирным Советом Церквей и Подкомиссией ООН по правам человека.

    А известно ли госпоже Сулеймановой, это еще до Франции отрицание факта геноцида армян было признано преступлением по законодательству Швейцарии и Словакии? Ведь ее заявление направлено и омбудсману Словакии, а также восьми региональным омбудсманам Швейцарии. Что это - юридическая неосведомленность или игнорирование законов этих государств? Не удивлюсь, если поисками ответов на эти вопросы займутся прокуратуры Швейцарии и Словакии, а в перспективе, возможно, и Франции.

Уважаемые коллеги!

    Мне бы очень не хотелось злоупотреблять Вашим временем и отвлекать Вас от прямых обязанностей. Я вынужден делать это лишь из-за, мягко говоря, нестандартного поведения омбудсмана Азербайджана, которая вместо того, чтобы использовать возможности института омбудсмана для сближения двух конфликтующих народов, фальсифицируя исторические факты, в очередной раз пытается очернить в Ваших глазах армянский народ и разжечь межнациональную рознь.

    Не может также не вызывать возмущения и то, что омбудсман Сулейманова в очередной раз недобросовестно эксплуатирует свои возможности члена Европейского Института Омбудсмана для политической по форме и антиармянской по содержанию пропаганды, что несовместимо с целями и задачами ЕИО.

    Хотелось бы надеяться, что Вы найдете время ознакомиться с приложенными к данному обращению документами МИД НКР и на основе изложенных в них фактов свободно сформировать свое собственное мнение.


Документ N1    Документ N2 

Защитник прав человека
Нагорно-Карабахской Республики     Ю. Айрапетян
Նախորդ|Հաջորդ
1234





Copyright © www.ombudsnkr.am 2011-2018
Website developed by CompService Ltd.